Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Šupák, Lukáš ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Hlavní náplní návrhu jako takového je snaha znovu získat věhlas a patřičný výraz tak významné české zahradě jakou je právě Květná zahrada v Kroměříži. Z tohoto poznatku jsem se snažil vycházet a co nejvěrněji koncepčně vymezit prostory aby mohli koexistovat ruku v ruce s tak historickou zahradou. Tyto prostory doplňují a vyzdvihují majestátnost místa v plné míře. Kompozičním uspořádáním se snaží navodit dojem spletitých chodeb výrazově působících jako starodávné jeskynní Mystérie za doby Antické kultury. Jednotlivé novostavby vytváří v ohraničeném prostoru svůj vlastní prostor. Na jejímž začátku i konci jsou vymezena náměstíčka. První náměstí sousedící se vstupní budovou má působit surově svým strohým a jasným schématem kostek. To evokuje surovost nejen samotnýma kostkami, ale i použitým materiálem, který je jednoduchý čistý a výrazově jasný. Naproti tomu druhé náměstí je již koncipováno více v souladu s přírodou a tvoří tak dohromady ucelený a vyvážený celek přirozenosti a umělosti.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Šupák, Lukáš ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Hlavní náplní návrhu jako takového je snaha znovu získat věhlas a patřičný výraz tak významné české zahradě jakou je právě Květná zahrada v Kroměříži. Z tohoto poznatku jsem se snažil vycházet a co nejvěrněji koncepčně vymezit prostory aby mohli koexistovat ruku v ruce s tak historickou zahradou. Tyto prostory doplňují a vyzdvihují majestátnost místa v plné míře. Kompozičním uspořádáním se snaží navodit dojem spletitých chodeb výrazově působících jako starodávné jeskynní Mystérie za doby Antické kultury. Jednotlivé novostavby vytváří v ohraničeném prostoru svůj vlastní prostor. Na jejímž začátku i konci jsou vymezena náměstíčka. První náměstí sousedící se vstupní budovou má působit surově svým strohým a jasným schématem kostek. To evokuje surovost nejen samotnýma kostkami, ale i použitým materiálem, který je jednoduchý čistý a výrazově jasný. Naproti tomu druhé náměstí je již koncipováno více v souladu s přírodou a tvoří tak dohromady ucelený a vyvážený celek přirozenosti a umělosti.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Šupák, Lukáš ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Hlavní náplní návrhu jako takového je snaha znovu získat věhlas a patřičný výraz tak významné české zahradě jakou je právě Květná zahrada v Kroměříži. Z tohoto poznatku jsem se snažil vycházet a co nejvěrněji koncepčně vymezit prostory aby mohli koexistovat ruku v ruce s tak historickou zahradou. Tyto prostory doplňují a vyzdvihují majestátnost místa v plné míře. Kompozičním uspořádáním se snaží navodit dojem spletitých chodeb výrazově působících jako starodávné jeskynní Mystérie za doby Antické kultury. Jednotlivé novostavby vytváří v ohraničeném prostoru svůj vlastní prostor. Na jejímž začátku i konci jsou vymezena náměstíčka. První náměstí sousedící se vstupní budovou má působit surově svým strohým a jasným schématem kostek. To evokuje surovost nejen samotnýma kostkami, ale i použitým materiálem, který je jednoduchý čistý a výrazově jasný. Naproti tomu druhé náměstí je již koncipováno více v souladu s přírodou a tvoří tak dohromady ucelený a vyvážený celek přirozenosti a umělosti.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Šupák, Lukáš ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Hlavní náplní návrhu jako takového je snaha znovu získat věhlas a patřičný výraz tak významné české zahradě jakou je právě Květná zahrada v Kroměříži. Z tohoto poznatku jsem se snažil vycházet a co nejvěrněji koncepčně vymezit prostory aby mohli koexistovat ruku v ruce s tak historickou zahradou. Tyto prostory doplňují a vyzdvihují majestátnost místa v plné míře. Kompozičním uspořádáním se snaží navodit dojem spletitých chodeb výrazově působících jako starodávné jeskynní Mystérie za doby Antické kultury. Jednotlivé novostavby vytváří v ohraničeném prostoru svůj vlastní prostor. Na jejímž začátku i konci jsou vymezena náměstíčka. První náměstí sousedící se vstupní budovou má působit surově svým strohým a jasným schématem kostek. To evokuje surovost nejen samotnýma kostkami, ale i použitým materiálem, který je jednoduchý čistý a výrazově jasný. Naproti tomu druhé náměstí je již koncipováno více v souladu s přírodou a tvoří tak dohromady ucelený a vyvážený celek přirozenosti a umělosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.